Wymiana / Reklamacja

Większość naszego asortymentu T-shirtów, bluz, butów lub spodni ma rozmiar europejski i zazwyczaj znajdziesz przybliżone wymiary niektórych rozmiarów. Niemniej jednak przy wyborze może się zdarzyć, że zamówiony towar nie będzie pasował lub w inny sposób będzie pasował. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak postępować, jeśli rozmiar zamówionego towaru Ci nie odpowiada.

JAKIE MAM OPCJE?

  1. Wymienimy towar na inny rozmiar / większy lub mniejszy / zgodnie z Twoimi wymaganiami
  2. Zwrócisz nam towar i otrzymasz zwrot pieniędzy. Więcej informacji znajdziesz na stronie z zasadami zwrotów

JAK TO ZROBIĆ?

Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, który został do Ciebie wysłany wraz z towarem i fakturą w paczce. Jeśli formularz zwrotu nie został dołączony, możesz go pobrać tutaj w formacie PDF lub WORD .

Wydrukuj ten formularz i wypełnij swoje dane. Wskaż, czy potrzebujesz wymiany, zwrotu towaru lub reklamacji.

a) Jeżeli złożysz wniosek o wymianę towaru na inny rozmiar, do formularza dodasz wymagany rozmiar towaru.

b) Jeśli chcesz tylko zwrócić towar (bez wymiany) to podaj numer swojego konta bankowego, na które mamy wysłać pieniądze.Jeśli płatność za towar została dokonana z konta PayPal, pieniądze zostaną odesłane na Twoje konto PayPal. Jeśli nie posiadasz konta bankowego, zaznaczysz w formularzu opcję zwrotu przekazem pocztowym (opcja ta dotyczy tylko Czech).

c) W przypadku reklamacji towaru należy opisać słownie wadę, miejsce wady oraz sposób powstania wady.

Jeśli to możliwe, zapakujesz również towar w oryginalne opakowanie i dołączony wypełniony protokół oraz odeślesz przesyłkę listem poleconym na adres podany na dole protokołu .

CZEGO POWINIENEM SIĘ SPODZIEWAĆ DALEJ?

Dostarczenie przesyłki do nas może potrwać kilka dni. Jednak jak tylko dotrą do nas Twoje towary, natychmiast zajmiemy się Twoją prośbą.

Jeśli mamy na stanie towar, na który chcesz wymienić zwracany towar, wyślemy Ci nową paczkę zazwyczaj w ciągu tygodnia, zwykle następnego dnia.

Jeśli towaru, którego potrzebujesz do wymiany, nie ma w magazynie u nas lub w filii partnerskiej, zamówimy towar za Ciebie (o ile dostawcy mogą to jeszcze zapewnić). Towary są zwykle przechowywane w ciągu maksymalnie 2 do 4 tygodni. Jeśli przesyłka z wymienionym towarem nie dotrze w ciągu 14 dni roboczych i nie chcesz dłużej czekać na przechowanie towaru, skontaktuj się z naszą linią klienta lub e-mailem na adres info@msbox.cz , a my ustalimy ewentualna dalsza procedura.

CZY JEST OPŁATA ZA ZWROT LUB WYMIANĘ?

Nie, żadne opłaty nie są pobierane.

1. Przy wymianie towaru - wyślij do nas towar, który chcesz wymienić wraz z protokołem, a my wyślemy Ci nowo wybrany towar bezpłatnie na nasz koszt.

2. Jeśli zwrócisz towar niezgodny , w ciągu dziesięciu dni od doręczenia przesyłki odeślemy pieniądze z powrotem na Twoje konto lub Czeski list pocztowy do wyboru w protokole.