Łączność

Przeczytaj przed skontaktowaniem się z nami Często Zadawane Pytania. Możliwe, że udzielono już odpowiedzi na Twoje pytanie. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi, napisz do nas korzystając z formularzy kontaktowych. Poniżej znajdują się linki do formularzy kontaktowych dla każdego rodzaju zapytania. Zazwyczaj na większość pytań musimy przygotować się przynajmniej przez chwilę, aby poprawnie odpowiedzieć. Dlatego lepiej skorzystać z formularza kontaktowego przed rozmową telefoniczną. Zawsze staramy się odpowiadać na Twoje pytania tak szybko, jak to możliwe, ale prosimy o cierpliwość, jeśli nie otrzymasz natychmiastowej odpowiedzi. Często odpowiadamy na dziesiątki pytań użytkowników w kilku językach i krajach. W miarę możliwości komunikuj się w języku angielskim, czeskim, polskim lub słowackim. Musimy tłumaczyć inne języki, a czasami nie rozumiemy dokładnie, o co prosisz. Dlatego zadawaj pytania prosto i wyraźnie. Dziękuję za zrozumienie.

Zamówienia

Chcesz zapytać o swoje zamówienie? Chcesz dodać ważne informacje do swojego zamówienia? Potrzebujesz dodać więcej towarów do swojego zamówienia? Napisz do nas jak najszybciej, abyśmy zdążyli zdążyć.
Zapytaj o zamówienie
+420 605 458 363
Telefonicznie PON-PT od 9:00 do 16:00 (tylko czeski, słowacki, polski, angielski)

Reklamacje, wymiana

Nie wybrałeś odpowiedniego rozmiaru, musisz wymienić towar na inny rozmiar? Jest problem z towarem i czy trzeba go reklamować?
Poproś o wymianę towaru
Zapytaj o reklamacje towaru
+420 605 458 363
Telefonicznie PON-PT od 9:00 do 16:00 (tylko czeski, słowacki, polski, angielski)

Program partnerski, sprzedaż hurtowa, marketing

Czy jesteś zainteresowany naszym programem partnerskim? Masz stronę internetową i chcesz zarabiać na sprzedaży naszych produktów? Jesteś dystrybutorem lub producentem towarów, które mogłyby być sprzedawane w naszym sklepie internetowym i chciałbyś nam to zaoferować? Masz dla nas ciekawą ofertę dotyczącą marketingu i promocji produktów? Napisz do nas.
Zapytaj o program parterowy
Zapytaj o współpracę biznesową
Oferuj marketing, współpracę reklamową

Zgłaszanie błędów w sklepie internetowym, technologia

Czy w e-sklepie jest błąd? Coś nie działało lub system zareagował nieprawidłowo? Czy masz dla nas wskazówkę, którą możemy poprawić? Napisz do nas i pomóż nam poprawić funkcjonalność sklepu.
Zgłoś błąd
Zaproponuj Pomysł

Zwrócone dobra

Nie jesteś zadowolony z dostarczonego towaru? Jeżeli jesteś konsumentem końcowym, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny zgodnie z § 1829 Kodeksu Cywilnego (Ustawa nr 89/2012 Dz.U.), w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania dobra. Masz również prawo złożyć zamówienie przez Internet z odbiorem osobistym w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.
Warunki zwrotu towaru
Poproś o zwrot

Adres zwrotny
Zapakuj towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zwracany towar należy odesłać na poniższy adres i dołączyć fakturę oraz odstąpienie od umowy.

Ing. Roman Škorňák - ATAKT
K Nadjezdu 2/997
720 00 Ostrava-Hrabová
Czech Republic


PayPal i zwrot kosztów zwrotu
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie przez PayPal i aktywowałeś usługę /Bezpłatny zwrot/, PayPal może zwrócić Ci koszty przesyłki przy zwrocie towaru. Informacje o tej usłudze można znaleźć tutaj:
Zwróć pieniądze za przesyłkę przy zwrocie towaru

UWAGA: Aby skorzystać z bezpłatnej usługi zwrotu, musisz aktywować tę usługę na swoim koncie PayPal przed złożeniem zamówienia. Sprawdź PayPal, czy ta usługa jest dostępna w Twoim kraju. Jeśli tak, aktywuj go. WWW.ATAKT.PL nie przysługuje zwrot kosztów zwrotu, niezależnie od tego, czy klient jest zarejestrowany do usługi, czy nie.

Operator

Ing. Roman Škorňák - ATAKT
K Nadjezdu 2/997
720 00 Ostrava-Hrabová
Czech Republic

IČ: 65475054
DIČ: CZ7106165550


Konto bankowe - dla płatności zagranicznych przelewem bankowym
IBAN: CZ59 2010 0000 0024 0011 4065
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Konto bankowe prowadzone jest na nazwisko: Ing. Roman Škorňák

Konto bankowe - Czechy
Numer konta: 2400114065 / 2010

Informacja o płatności
Nigdy nie wysyłaj pieniędzy, dopóki nie zostaniesz o to poproszony przez e-mail. Instrukcje dotyczące płatności: dokładna kwota wraz z walutą i zmiennym symbolem płatności zawsze zostanie wysłana na Twój e-mail osobno. Wyślemy Ci zamówienie do zapłaty, gdy w 100% potwierdzimy, że towar jest gotowy do wysłania. Zapobiegnie to niepotrzebnym zwrotom w przypadku niekompletnego zamówienia, które może wyniknąć ze sprzedaży towaru w sklepach stacjonarnych, błędnie podanej dostępności towaru i innych nieoczekiwanych zdarzeń. Zapasy oddziałów i magazynu centralnego są synchronizowane raz dziennie w nocy. Dziękuję za zrozumienie.

Rodzaj firmy / forma działalności

Forma działalności: Samozatrudniony (osoba prowadząca działalność na własny rachunek)
Nazwa firmy: Ing. Roman Škorňák

Zarejestrowany w Rejestrze Handlowym Miasta Ostrawy

Rozstrzyganie sporów / reklamacji
W przypadku problemów lub skarg możesz skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów, utworzonej przez Komisję Europejską i dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr/.
Platforma przetłumaczona na polski.

Niestety nie jesteśmy zobowiązani i nie możemy uczestniczyć w alternatywnym (pozasądowym) rozwiązywaniu sporów.